Jéééésus Mária, zas ten Sulík ako odborník

6. apríla 2011, vladimirspernoga, Nezaradené

na zmiešané vlastníctvo a podporovateľ sexu muž – muž, resp. žena – žena sa prejavil.

http://spravy.pravda.sk/zahranicni-vlastnici-tuneluju-slovenske-firmy-pripustil-sulik-pxc-/sk_domace.asp?c=A110406_140106_sk_domace_p29

Priznám sa, že by som napísal aj niečo horšie na istého pána, ale krotím sa. Potom, čo môjho kolegu vylúčili z blogu sme – http://jurajblach.blog.pravda.sk/2011/04/06/za-pravdu-sa-kruto-plati-hlavne-ak-hodnotite-kroky-sulika-hulikatruhlika-aj-frantiska-janecka/, keďže nazval istého vplyvného pána troma bodkami sa začínam aj ja kontrolovať. Chápadlá vplyvných mocných môžu zasahovať možno všade.

V práci som dostal pokyn od šéfa, že mám byť slušný, pracovať, toľko neblogovať, každého zdraviť a jesť cereálne rožky. Tlačenka s cibuľou a tlačenie na pravdovravnosť niektorých ľudí nemá absolútny význam a aj preto sa začínam modliť ako slušný kresťan a nie ako nejaký FIGEĽiar:

Jéééésus Mária, pane Bože na nebíčku ochraňuj nás od tých, čo tunelovanie ospravedlňujú zmiešaným vlastníctvom a čo sex muž – muž, resp. žena – žena považujú za úplne prirodzené.

Teraz uletím, je to proste niekedy mimo mojej kontroly: U nás v Košiciach existuje Karate Klub Kretovič – www.kkk.sk.

Bol som sa pozrieť na ich tréning a v súboji kumite jeden karatista urobil kop – mae geri na protivníka. Kop mae geri pri dobre vykonanej technike smeruje na brucho. Ak kop urobíte zle, resp. niekedy aj zámerne zle, tak kop smerujete na prirodzenie.

V tom momente na tréningu minulý piatok, keď protivník trafil do súperovho prirodzenia a ten sa začal zvíjať od bolesti som si uvedomil, aký Sulík je aspoň v niečom prezieravý, keď si vypcháva prirodzenie ponožkami.

Možno túší, možno vie, že raz príde deň, keď mu niekto bude tam chcieť nakopať a len on – odborník na zmiešané vlastníctvo a podporovateľ sexu muž – muž, resp. žena – žena sa bude s ponožkami na správnom mieste len usmievať.

Holt, odborník RS a nižšie ukážka kopu mae geri v technicky dokonalom prevedení a smerovaní nie na prirodzenie, ale na plexus solaris.