Každá sviňa raz zle skončí

6. apríla 2011, vladimirspernoga, Nezaradené

Dobrýýýýý večer….


 

V dnešný večer sa nechcem už venovať politike. Priznávam sa, radšej by som sa venoval sexu. Ale som tak sám a opustený, že jediná moja útecha sú albumy fotografií a pravda.

Preto som sa aj rozhodol opísať čitateľom pravdy vec úplne apolitickú a to týkajúcu sa zabíjačky – tzn. zabitia svine, keď tak listujem môj album fotografií.

Myslím si, že každý kto zažil zabíjačku, chápe aký je to neopakovateľný zážitok. Ja sám, som sa zabíjačky zúčastnil s mojimi priateľmi v jeseni minulého roku prvý krát v živote. Teraz už verím, že nie aj posledný krát. Pozvali ma priatelia, že sa dobre sčučkáme a bude finom. Sprvoti som váhal, keďže som milovník zvierat. Potom ma ale môj kamarát Vladimír presvedčil, aby som išiel. Tak som teda išiel pozrieť sa na zabíjačku, ale hlavne sa sčučkať. Fun to teda nebola, ale zážitok to bol bohovský. Prikladám aj foto, ako tá sviňa skončila a ako oslavovali moji priatelia pri zabitej svinke.



Sčučkali sme sa teda riadne a nikdy nezabudnem na slová môjho priateľa Vladimíra hovoriaceho mi: „Vlado, pamätaj, každá sviňa raz zle skončí. Pozri sa na túto sviňu. Myslela si, že bude žrať z koryta a žiť večne. A pozri, prišiel jej čas, SVIŇU SME zabili a sú z nej hurky.

Podotýkam, že hurky boli mimoriadne chutné.

Tak dobrýýýýý večer a nočným vyjedačom chladničiek aj dobrúúúúúúúúúúú chuť