Havranove K-K-KDH versus Gürtlerov KKK-KD

12. apríla 2011, vladimirspernoga, Nezaradené

Na žiadosť  JUDr. Vladimíra Gurtlera – wodcu KassaDiamondu, ktorý sa snaží založiť obec Bezfajov – www.slonoviny.sk som si dovolil vyššie menovanému poskytnúť nižšie časť mediálneho priestoru na mojom blogu pravdy, jelikož blog wodcu na Pravde je výrazne obmedzovaný a mohlo by sa stať, že by ho (ne) kompetentní prehliadli. Takto bude reč wodcu pár minút na hedlajne pravdy a kompletní ju neprehliadnu.

Verím, že týmto mojím altruistickým počinom som neporušil žiaden kódex a nebudem podobne ako wodca@slonoviny.sk exkomunikovaný z Pravdy.

Takže, ďalej už píše JUDr. Vladimír Gurtler:

Milí (ne)priatelia KD, p Havran aj ezopovu Vranu,

a mňa mimoriadne teší, že pán Havran a nielen on, číta moje blogy, ktoré som písal onehdá zadarmo na Pravde, dokiaľ ma Pravda demokraticky nevzrušila.

To, že moje blogy dokážu inšpirovať v tvorbe aj mienkotvorných novinárov, ktorým kapitalisti z Pravdy platia za ich nápady, myšlienky a kreativitu, aby ovplyvňovali masy čitateľov v druhom najväčšom mienkotvornom serióznom  slovenskom denníku, na rozdiel od blogerov píšucích zadara, ma utvrdzuje v tom, že moja snaha a úsilie presadzovať pravdu nebolí a nie sú celkom márne a ničotné.

Zatiaľ čo ja, JUDr. Vladimír Gurtler som otvíral zobák a bol som exkomunikovaný z Pravdy za písanie pravdy a používanie výrazov ako KKK a Cigáni, pán Havran používa značku K-K-KDH v sofistikovanejšej forme –  pre Pravdu viac prijateľnejšej forme.

Tak či onak, teší ma, že pán Havran převzal moju štafetu KD a šíri ju ďalej, nedbajúc na heslo: Mlčet zlato v každý čas.


 

Ďakujem pán Havran, je to taká malá satisfakci aj vo vzťahu k FaJom. Zároveň ďakujem Seňorovi Špernogovi za poskytnutie časti jeho priestoru na jeho blogu.

S PÁNOM BOHOM, MUSEL SOM ÍSŤ OD VÁS, NEUBLÍŽIL SOM, NEUBLÍŽIL SOM ŽIADNEMU Z VÁS.

Len pravda Vás oslobodí a pán Boh Vám odpustí.

S úctou,

JUDr. Vladimír Gürtler

wodca KD bez člena KKK s podobnými názormi ako K-K-KDH

 

Súvisiace Havranove a Gurtlerove články s tým, že článok K-K-KDH vidíte aj keď sa diagonálne vyššie vľavo pozriete na hlavnej stranky pravdy od sekcie blog.pravdy. Ani teológ ani wodca nie sú neomylní -)

http://nazory.pravda.sk/k-k-kdh-c4z-/sk-npise.asp?c=A110411_082336_sk-npise_p09

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2011/02/01/ziadost-kkk-o-clenstvo-v-kosickom-diamante-zamietnuta-ale-kkk-zostava-v-hre/

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2011/02/01/malo-prisposobivi-cigani-do-rezervacii-neprisposobivi-cigani-do-basy/

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2011/01/18/onania-kaplana-knaza-a-aj-kosickeho-diamantu/

 

KD ďakuje, že pán Havran nemlčí a šíri myšlienky wodcu košického diamantu nielen v internetovej ale aj printovej verzii DP.