Ne – pravda o cigánskej pravde ?

6. mája 2011, vladimirspernoga, Nezaradené

Hodnotiť situáciu zo správ médií je častokrát neobjektívne. Keďže som nezaregistroval na Pravde žiadnu relevantnú a objektívnu správu o včerajšom verejnom proteste obyvateľov Lunika IX pred miestnym úradom, ktorý  zorganizoval predseda Parlamentu Rómov SR Ladislav Fízik aj starosta Lunika IX Dionýz Slepčík, tak som sa s kolegom Vladimírom osobne zúčastnil tohto podujatia a grátis podávam túto moju pravdu o cigánskej pravde:

 

Moja návšteva Luníka 9 s kolegom JUDr. Vladimírom Gürtlerom
Rómovia  počas pracovnej doby a rómske deti počas času vyučovania čakajú na svojho Spasiteľa, ktorý  im dá nové byty, málo práce a veľa pláce
Vladova snaha komunikovať s Rómami s cieľom pomôcť im a nájsť riešenia zo vzniknutej situácie

na Luníku 9, ktorú si spôsobili sami Rómovia, narážala na nepochopenie a nezáujem so strany Rómov, keďže Rómovia:

1. vykrikovali

2. nadávali

3. tvrdili, že sú hladní a tak sa nedá žiť

4. požadovali nové byty, ale práca je problém

5. žiadali viac z daní Košičanov pre seba

6. zo všetkoho vinili iných a oni sa cítia diskriminovaní

7. Čítajte viac: http://gurtler.blog.sme.sk/c/264294/Spor-medzi-romskou-populaciou-a-zatial-vacsinovou-populaciou.html#ixzz1LYTz42jt

 

Toto bola moja pravda o cigánskej pravde na vlastné oči a uši !

Kto tam nebol, by na základe informácií z európskych demokratických médií možno povedal: “ Ne – pravda. Rómovia sú dobrí a gáďžovia ich len diskriminujú a robia im zle. „