Farizejka v radoch KDH nemá ani pár judášskych eur na platenie svojich dlhov

20. mája 2011, vladimirspernoga, Nezaradené

Dlh poslankyne Sabolovej za marec a apríl predstavuje sumu 442 za nájomné a 43 eur za teplo. Poslankyňa o dlhu vie, tvrdí, že na vine je jej zamestnávateľ – slovenský parlament.

Nakoľko NR SR ma platbami neúveruje dopredu a platby za kancelárie mi prepláca oneskorene, rovnako aj ja nie som ochotná úverovať Národnú radu.“ Jej košická kancelária má cca 26 m2 a platí za ňu mesačné nájomné 209 eur + 21,60 eur za energie. Zmluvu má na dobu neurčitú, kanceláriu má v prenájme od roku 2001. „Verím, že platby mi v priebehu mesiaca NR SR refunduje, a tak budem môcť uhradiť dlžnú sumu,“ dodala poslankyňa NR SR Mária Sabolová (KDH)

Čítajte viac: http://korzar.sme.sk/c/5900646/poslankyna-sabolova-dlhuje-najomne-za-kancelariu.html#ixzz1Ms9Rbwgf

 

To, čo ste vyššie čítali – tie citácie, to dokáže povedať poslankyňa NR SR.

To farizejstvo, to judášsto, to nemá obdobu. To je proste niečo tak strašné, že sa Vám chce dáviť z toho hnusu, špiny a farizejstva KDH.

Napľuť na zem je málo. Za naše prachy nás títo ľudia v NR SR zrádzajú. Títo ľudia Krista zradili za peniaze už dávno. Teraz zrádzajú aj nás, čo veríme kresťanským myšlienkam. Nám, čo sa snažíme, aby spoločnosť aspoň ako tak fungovala.

 

„Nakoľko NR SR ma platbami neúveruje dopredu a platby za kancelárie mi prepláca oneskorene, rovnako aj ja nie som ochotná úverovať Národnú radu.“ povedala poslankyňa NR SR za KDH.

Môj kolega – predseda združenia 7statočných JUDr. Vladimír Gürtler ako advokát mi citoval, čo sa ho pýtajú niektorí klienti: „Štát nám neoprávnene zadržuje vratky DPH a my musíme úverovať štát na iných daniach?“

 

Kolega zo 7statočných JUDr. Vladimír Gürtler im na to odpovedá: „Áno, vy musíte dodržiavať zákon, platiť všetko načas a ak treba, tak aj úverovať štát. Vy ste totiž nič. Ak však raz budete poslanec NR SR ako pani Sabolová z KDH, tak potom môžete prestať úverovať štát. Dovtedy musíte držať hubu, krok a platiť dane.“

Judáš, keď si neskôr uvedomil, čo spôsobil, spáchal samovraždu (obesil sa).

Terajší Judáši však nemajú odvahu Judáša Iškariotského obesiť sa po svojej zrade na voličoch. Preto po voľbách 2014 musíme nabrať odvahu my a ukázať …