KáDéHáci, bratia, sestry v Kristu robia očistu podnikateľského prostredia

20. mája 2011, vladimirspernoga, Nezaradené

osobnými príkladmi. Osobne vyhlásia  i idú príkladmi

napr.:

„Nakoľko NR SR ma platbami neúveruje dopredu a platby za kancelárie mi prepláca oneskorene, rovnako aj ja nie som ochotná úverovať Národnú radu.“  povedala poslankyňa NR SR Mária Sabolová (KDH) na margo, že neplatí načas za svoju košickú kancelária mesačné nájomné 209 eur + 21,60 eur za energie.

Poučenie od sestry v Kristu z KáDéHá: „Platiť načas nie je povinnosť“

Iný šramák z KáDéHa:

KOĽKO ZARÁBA FIGEĽ

plat ministra s príplatkami

4 474,50 €

prechodný plat eurokomisára

11 000 €

spolu

15 474,50 €

 

V 4-izbovom byte v centre Bratislavy na Grösslingovej, ktorý mu pridelili za čias starostovania Andreja Ďurkovského (KDH), zase bývali jeho dcéry. Ten napokon poputuje na dobročinné účely. Na aké, však jeho hovorca včera neprezradil.

Viac: v článku zo dňa: 8.10.2010 Figeľ daruje byt na charitu, ostanú mu dva domy:

http://www.cas.sk/clanok/182123/figel-daruje-byt-na-charitu-ostanu-mu-dva-domy-toto-vsetko-mi-patri.html

Dnes: 20.5.2011 byt je stále nie darovaný charite. Aspoň pán F. nič nevyhlásil iné, že by ho daroval.

Poučenie od brata v Kristu z KáDéHá: „Klamať, zapierať a zatajovať je najlepšia taktika kresťanského politika pri moci na Slovensku a tým určuje Smer politiky a podnikateľského prostredia.“