13/11 Rozhovory s Vladimírom o gréckom podvode a gréckom feta syre

31. mája 2011, vladimirspernoga, Rozhovory s Vladimírom važne

Moje rozhovory s JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej pokračujú.

Rozhovory s Vladimírom stále nahrávam na magnetofónove kazety, aby som Vladimírove myšlienky zachránil aj pre ďalšie generácie. Následne Rozhovory s Vladimírom po nociach prepisujem na písacom stroji a podávam čitateľom Pravdy – www.pravda.sk a Slonovín – www.slonoviny.sk

Môj trinásty rozhovor v roku pána 11 s Vladimírom sa týkal gréckej fety, ktorú zbožňujem a gréckych podvodov, ktoré odhaľuje Vladimír. Vladimír všeobecne má záľubu v odhaľovaní podvodov. Podvodov politikov, žurnalistov, futbalistov, stavbárov aj tárajov. Aj preto je Vladimír v kolektíve mimoriadne obľúbený. Odhalením pravdy totiž Vladimír väčšinou vždy niekoho naserie.

 

13/11

Vladimír: Kalispéra. Koho si dnes nasral odhalením pravdy Vladimír…?

 


Vladimír: Kalispéra. gréckeho premiéra George Papandreou


Vladimír: prečo ? čím ?

 

Vladimír: áálééé…o5 som odhalil pravdu a napísal som, že:

 

Grécky podvod  je ukážkou solidarity podvodníkov…, lebo

 

Gréci sa dostali k euru podvodom. Falšovali štatistiky. A to je proste fakt.

 

Gréci aj teraz fungujú v podvodnom režime. Neplatia dlhy, falšujú štatistiky atď..

 

Gréci si žijú omnoho lepšie ako Slováci, lebo menej robia, majú more,

olivy, viac slnka a vyššie platy aj dôchodky. Prečo je to tak ?

Lebo v EU sa podvody nosia…

viac o podvodoch v  EU som písal aj na blogu: http://moje.hnonline.sk/node/4641

V EU totiž klamú EU politici, klamú bankári, klamú hráči na burzách.

Nemecko dnes vyhlásilo, že asi Grékom nejako pomôže.

Prečo ?
Prečo sa má pomáhať podvodníkom ?

Nuž lebo nemecké banky majú vysoké „aktíva v gréckych pasívach.“

Pád Grécka bude znamenať problémy nemeckých a iných bánk.
Problémy bánk budú znamenať problémy pre politikov.

A problémy politici prenesú tak ako vždy na ľudí.
Všetko nakoniec aj tak zaplatia ľudia. Štát…

V terajšom tzv. kapitalizme totiž podvodníci privatizujú zisky

a štát – daňoví poplatníci vykrývajú straty.

V lete uvažujem o návšteve nejakého gréckeho ostrova.
Ak by existoval skutočný kapitalizmus, v lete by ten ostrov už nebol grécky,

ale nemecký.


Skutočný kapitalizmus však funguje len vo vzťahu k Vám – ľuďom,

 

čo máte byty založené v banke.

Ak Vy nesplácate hypotéku, banka Vám byt zoberie. Viete prečo ?
Lebo Vy nie ste too big too fail.

Terajší tzv. kapitalizmus – to je fantastické zriadenie pre

bohatých a podvodníkov a/alebo bohatých podvodníkov

o ktorom nesníval ani nemecký Marx v najhorších snoch.

Terajší tzv. kapitalizmus je jeden veľký podvod – podvod, ktorému

 

ešte napomáhajú aktívne súčasní podvodní politici.

Prečo ? Nuž čestne, statočne a poctivo naši politici robiť nevedia,

 

tak klamú a podvádzajú.

Rovnako ako naši bankári…

Audit, pečiatka za prachy, a netreba ani robiť opravnú položku.

Veď stačí, ak platíte úrok a banka môže vykazovať zisk, sú tantiémy,

dividendy a odmeny pre managerov…


Vrana vrane oko nevykole a podvodník k podvodníkovi sadá. Stiahnuté z: http://moje.hnonline.sk/node/7552

 

 

 

Vladimír:šak dobre si napísal

 

Vladimír: šak to. Až grécky premiér George Papandreou prostredníctvom

veľvyslanca mi volal na môj mobil, že či mi nechutí grécka feta a tak ďalej?

 

 

Vladimír: Na mobil ? On má tvoj mobil ?

 

 

Vladimír: Ta vidíš, dakto mu dal môj mobil 0911 950 945 begin_of_the_skype_highlighting 0911 950 945 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 0911 950 945 end_of_a volal…

 


Vladimír: a čo si mu povedal ?

 

Vladimír: že pravá nefalšovaná grécka feta

 

nám mimoriadne

chutí na rozdiel od španielskych bio uhoriek z ktorých sú hnačky.

Vladimír: A on ?

 

Vladimír: že je rád, že mi chutí feta a nemám sračky z uhoriek

a že má ďalej písať pravdu o Grécku…

a aj inú pravdu. a nebáť sa pravdy.


Vladimír: charakter

 

Vladimír: áno, charakter


Vladimír:  Efcharystó za rozhovor.  Ádio

 

Vladimír: Parakaló. Ádio

 

Rozhovory s Vladimírom nahrávam na magnetofónove kazety, po nociach ich prepisujem na písacom stroji
a preto ospravedlňte chyby v tlači. Každý, kto písal na stroji vie, že oprava nie je taká ízy ako na Písý.