Založ si blog

Obviňujú ma z rasizmu, xenofóbie, netolerantnosti… ja som však cigánov nevymyslel

Poniektorí ma obviňujú, že mám ťažko xenofóbne a rasistické názory, ak napíšem a skomentujem niečo, čo urobili cigáni. Nie je to samozrejme pravda. To, že napíšem svoj názor na cigánov, či iných neprispôsobivých, predsa nie je zločin a už vôbec nie trestný čin.

Zločin, prečin, priestupok alebo trestný čin sa však udial u môjho kamaráta, ktorému vykradli pred pár rokmi dom a ukradli okrem iného aj medené zvody.

Zločin, prečin, priestupok alebo trestný čin sa však udial, keď babke môjho kamaráta minulý mesiac nejakí výrastkovia vytrhli kabelku z ruky a ona spadla na zem. Dodnes chodí po lekároch s boľavou rukou.

Zločin, prečin, priestupok alebo trestný čin sa však udial, keď ujovi mojej kamarátky v dedinke na Východe minulý rok, niekto vykopal úrodu a ukradol sliepky.

Zločin, prečin, priestupok alebo trestný čin sa však udial  aj na Veľký piatok, keď hlásili operačnému Hasičského a záchranného zboru (HaZZ) Košice, že na Luniku IX horí odpad. Po príjazde na miesto zistili, že ide o planý poplach a chystali sa vrátiť na základňu.

„Nasadol som do auta a dal dolu z hlavy prilbu,“ povedal nám rtm. HaZZ Vlado Seman, ktorý mal počas spomínaného incidentu ozaj veľké šťastie. „Vtedy sa ozvala rana, do bočného okna vletel kameň, ktorý ho rozbil a mňa kus skla trafil do čela. Neskôr vysvitlo, že po nás ktosi strieľal kamene z praku.“

Čítajte viac: http://korzar.sme.sk/c/5865390/opat-kamenovali-hasicov.html#ixzz1KhfBwFmk

 

Môžem ja za to, že všetky hore uvedené činy spáchali cigáni ?

 

Môžem ja za to, že sa snažím pomôcť našej spoločnosti aj poukazovaním na nešváry a žiaľ aj za týmito nešvármi stoja cigáni ?

 

Môžem ja za to, že kde sa pohnem, tak minimálne raz za týždeň vyvstane na východnom Slovensku niekde problém s cigánmi ?

 

Pánom z Bratislavy, tolerantným svätoobčanom, žijúcim z mojich daní odkazujem:

 

„Ak Vašej babke niekto ukradne kabelku, ona spadne na zem a pre boľavú ruku si nevie zaviazať šnúrky na topánkach, ak Vám niekto ukradne zvodové rúry na dome, tesne pred búrkou a Vám zatečie voda do domu, ak Vám ukradnú zemiaky o ktoré ste sa celé leto starali, alebo ak pôjdete niekomu pomôcť a dostanete kameňom do hlavy, čo budete robiť, hovoriť ? Čo poviete potom, keď sa zistí, že všetko urobili cigánski výrastkovia, ktorí sa Vám smejú do očí, alebo iní cigáni, ktorým je všetko jedno ?“

 

Nie som rasista.

Cigánov som si nevymyslel.

Kriminalitu cigánov pravidelne opisujú tzv. „demokratické a nerasistické“ média.

Ja túto kriminalitu len sem tam skomentujem. A nielen na základe informácií z tlače, ale aj na základe vlastných skúseností. To je všetko.

A budem tak konať aj naďalej. Lebo nie som falošný judáš.

Nie som falošný, ako tí v parlamentom bufete alebo v redakciách novín, ktorí sa smejú z cigánskych vtipov, hrešia a nadávajú na cigánov a keď sa zapne kamera alebo idú napísať komentár, tak povedia a napíšu, niečo tak veľkolepo demokraticko-nerasistické.

Že áno, páni a dámy z Bratislavy…?

S týmto mojím článkom sa stotožnili aj viacerí moji priatelia, okrem iných aj JUDr. Vladimír Gürtler. Voči tým, čo sa nestotožnili s mojim článkom som  demokrat.

Môj demokratický a tolerantný prístup však končí tam, kde niekto nedodržiava zákony.

Nechceme nič viac a nič menej, len aby zákony platili na všetkých rovnako: „Bielych, čiernych, cigánov, aziatov, afro-američanov, bohatých aj chudobných.“

Na Slovensku bude dobre až vtedy, keď zákony budú platiť pre všetkých rovnako. Verím, že sa toho raz dožijeme.

A urobíme všetko preto, aby som sa takéhoto stavu na Slovensku dožil – stavu dodržiavania zákonov všetkými a uplatňovania zákonov na všetkých rovnako.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kto chce pomôže a hľadá spôsoby, kto nechce hľadá dôvody

21.11.2011

ako sa to nedá. Zbierame podpisy naďalej pre vznik strany 7 STATOČNÝCH REGIONÁLNA STRANA SLOVENSKA. Ide to veľmi dobre, aj keď chybička sa sem tam vloúdi. Nekupujeme si strany ako bývalá prvá dáma z Pereša a ani neposielame deti zbierať podpisy ako Anča z Čadce. Normálne chodíme medzi ľudí a diskutujeme. Nebojíme sa ísť medzi občanov, na rozdiel od súčasných [...]

Bude 7 Statočných pokračovať vo víťaznom ťažení? Tomáš Krak je pripravený na víťazstvá

18.11.2011

Pozývame priaznivcov šachu a 7 Statočných na zápasy 3. a 4. kola extraligy v šachu, ktoré sa uskutoční v sobotu a nedeľu (26.11. a 27.11. 2011) o 10:00 vo Výmenníku I (ulica Obrody č.4) v mojich rodných Košiciach. V sobotu bude súperom 7 Statočných Košice družstvo ŠK Modra a v nedeľu družstvo ŠK Dunajská Streda. Predpokladaná dĺžka kola cca 5 hodín. Pri vstupe do [...]

Košickí šachisti vo víťaznom ťažení

25.10.2011

Naše družstvo 7 Statočných Košice má za sebou premiéru v slovenskej šachovej extralige 2011/2012. Poučení z úvodu v ročníku 2010/2011 odcestovali naši šachisti na zápasy v plnej sile. Súperi boli zdatní ale naši hráči ešte zdatnejší. V 1.kole v sobotu 22.10.2011 narazili naši hráči na minuloročného víťaza Caissa Čadca. Asi 3 hodiny bol zápas otvorený, [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

vladimirspernoga

Som jedným zo zakladateľov platformy nezávislých občanov 7statočných. Verím, že Slovensko bude lepšou krajinou, ak sa nájde aspoň 7statočných v každom meste, obci, dedine a začnú konať dobro pre všeobecné dobro. 7statocnych.sk, ak Vás zaujíma budúcnosť Slovenska. Píšem o všetkom možnom aj nemožnom. Píšem svoje názory a úvahy. Zároveň čas od času vediem Rozhovory s Vladimírom vlažne alebo Rozhovory s Vladimírom važne. Doslovné prepisovanie rozhovorov Vladimírov, tak ako to robí vyšetrovateľ na vyšetrovačke robím preto, aby som zachránil myšlienky Vladimíra pre budúce generácie. Ich čítaním tiež milióny našich obdivovateľ na celom svete získajú pravdivé a autentické výpovede Vladimírov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 281386x
Priemerná čítanosť článkov: 3654x

Autor blogu