Založ si blog

Archív: máj, 2011

13/11 Rozhovory s Vladimírom o gréckom podvode a gréckom feta syre

Moje rozhovory s JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej pokračujú. Rozhovory s Vladimírom stále nahrávam na magnetofónove kazety, aby som Vladimírove myšlienky zachránil aj pre ďalšie generácie. Následne Rozhovory s Vladimírom po nociach prepisujem na písacom stroji a podávam čitateľom Pravdy – www.pravda.sk a Slonovín – www.slonoviny.sk Môj trinásty rozhovor v roku […]

Pokračovanie článku

12/11 Rozhovory s Vladimírom a Sulíkov kýbeľ nezmyslov

Moje rozhovory s JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej intenzívne pokračujú. Listovanie v minulých geniálnych blokoch Vladimíra – http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/09/23/ako-novinari-urobili-sulika-a-ako-sulik-robi-novinarov/ je to, čo ma mimoriadne obohacuje. Vladimírova pravda vychádza na povrch aj po mesiacoch, či rokoch jeho zatratenia v médiách. Rozhovory […]

Pokračovanie článku

Depresia je nemoc. Depresívni ľudia hľadajú pomoc aj u kanibalov. Eurokomisár má smolu.

Na Slovensko prišiel neskoro. Kanibala už nieto. Depresívni ľudia hľadajú pomoc aj u kanibalov a to je fakt, lebo to píšu média. Ja médiám verím, lebo média nikdy neklamú. Niektorí moji priatelia mi hovoria, že som príliš dôverčivý, ale to je jedno. Ja proste verím, že novinári píšu a hovoria pravdu. Tak ako ja hovorím pravdu. A ako hovoria pravdu isto iste aj […]

Pokračovanie článku

11/11 Rozhovory s Vladimírom o obhajobe kanibala

Moje rozhovory s JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej intenzívne pokračujú. JUDr. Vladimír Gürtler je advokát a kúsoček sa v práve vyzná. Poznám ho už pár rokov a musím priznať, že väčšinu vecí, čo mi radil boli dobré rady. I keď názory Vladimíra sa niekedy ťažko počúvajú. Tne do živého. Hovorí, že pre dobro veci, ale niekedy je to kruté, počúvať čo […]

Pokračovanie článku

10/11 Rozhovory s Vladimírom o závažnej trestnej činnosti v súvislosti s Frunim, Lexom, Valkom, Varehom etc.

Moje rozhovory s kolegom zo 7statočných JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej intenzívne pokračujú. Viac na objasnenie počiatkov mojich Rozhovorov s Vladimírom v blogu:http://vladimirspernoga.blog.pravda.sk/2011/05/23/911-rozhovory-s-vladimirom-o-kanibalovi/ Rozhovory s Vladimírom nahrávam na magnetofónove kazety, aby som Vladimírove myšlienky zachránil aj pre ďalšie […]

Pokračovanie článku

6/11 Rozhovory s Vladimírom o hokeji a Bondrovi

Moje rozhovory s kolegom zo 7statočných JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej intenzívne pokračujú. Názory Vladimíra nielen na vývoj situácie na Slovensku, na komoditných burzách, na ďalšiu existenciu ľudstva na planéte Zem sú mimoriadne interesantné. Potom, čo som osobne zažil rozhovor televízneho reportéra s JUDr. Vladimírom Gürtlerom na Luníku 9 v Košiciach dňa […]

Pokračovanie článku

9/11 Rozhovory s Vladimírom o kanibalovi

Moje rozhovory s kolegom zo 7statočných JUDr. Vladimírom Gürtlerom naďalej intenzívne pokračujú. Názory Vladimíra nielen na vývoj situácie na Slovensku, na komoditných burzách, na ďalšiu existenciu ľudstva na planéte Zem sú mimoriadne interesantné. Potom, čo som osobne zažil rozhovor televízneho reportéra s JUDr. Vladimírom Gürtlerom na Luníku 9 v Košiciach dňa […]

Pokračovanie článku

Miklošovu zdradu slovenských záujmov vidí už aj slepý,

avšak na Slovensku je spravodlivosť absolútne a dokonale slepá. Policajti strieľajú kanibalov, namiesto toho aby ich zavreli, sudcovia prepúšťajú vrahov, namiesto toho, aby ich zavreli a Ing. Ivan M. otvára dvere dokorán privatizácii zahraničným vládam, namiesto toho, aby dvere rozpredaju slovenského majetku zavrel a obhajoval záujmy Slovenska. Už dávnejšie môj kolega z […]

Pokračovanie článku

Kanibal na výplatnej listine denníka Sme

je pre mňa šokom a zároveň potvrdením, že média dokážu točiť a krútiť veci podľa toho ako im vyhovujú. Najviac dokážu krútiť, mlžiť a zatajovať skutočnosti a fakty tzv. demokratické média. „Kombinatorické geniálne“ schopnosti môjho kolegu Vladimíra G., ktorý sa opiera len o fakty a pravdu, a aj preto ho väčšinou spravodliví a čestní demokratickí […]

Pokračovanie článku

Sčítanie obyvateľstva ukázalo, že neschopnosť je vstupenka do vedenia

tohto štátu a štátnych inštitúcií. Neschopnosť je absolútny základ, aby ste v rebríčku štátu a štátnych inštitúcií stúpali hore. Isteže – schopnosť plniť pokyny straníckych šéfov je absolútne nutná bez ohľadu na neschopnosť dosadeného človeka. Aby to ale celé nebolo len o tom, že za všetko zlé zodpovedajú len neschopní zamestnanci, je dobré […]

Pokračovanie článku
Zomrel podnikateľ Fedor Flašík. Bojoval s rakovinou

Zomrel podnikateľ Fedor Flašík. Bojoval s rakovinou

22.04.2024 09:38

Známy politický marketér zomrel vo veku 66 rokov v pražskej nemocnici.

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

Gröhling: Slováci zbierkou na muníciu ukázali, že vláda ich nereprezentuje, Macko poslal odkaz Blanárovi. Pozor na podvodnú stránku

22.04.2024 15:00

Úspech slovenskej zbierky na muníciu pre Ukrajinu zneužili podvodníci. Vytvorili podobnú stránku a nabádajú ľudí posielať peniaze.

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

Šimkovičová zverejnila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase, názov mení na STVR. RTVS porušuje ľudské práva, tvrdí Fico

22.04.2024 15:33

Ministerka kultúry chce zlepšiť súčasný stav a túži po priblížení sa k objektívnosti vysielania. O návrhu má v stredu rokovať vláda.

Hrdá a slušná, nie transsexuálna, hovorí o slovenskej kultúre Fico. Šimkovičová tvrdí, že rezort čelí útokom

Hrdá a slušná, nie transsexuálna, hovorí o slovenskej kultúre Fico. Šimkovičová tvrdí, že rezort čelí útokom

22.04.2024 11:28

Podľa Fica na ministerku útočia „duchovní bezdomovci, nekultúrni ľudia, ktorí netušia na čom je Slovensko postavené“.

vladimirspernoga

Som jedným zo zakladateľov platformy nezávislých občanov 7statočných. Verím, že Slovensko bude lepšou krajinou, ak sa nájde aspoň 7statočných v každom meste, obci, dedine a začnú konať dobro pre všeobecné dobro. 7statocnych.sk, ak Vás zaujíma budúcnosť Slovenska. Píšem o všetkom možnom aj nemožnom. Píšem svoje názory a úvahy. Zároveň čas od času vediem Rozhovory s Vladimírom vlažne alebo Rozhovory s Vladimírom važne. Doslovné prepisovanie rozhovorov Vladimírov, tak ako to robí vyšetrovateľ na vyšetrovačke robím preto, aby som zachránil myšlienky Vladimíra pre budúce generácie. Ich čítaním tiež milióny našich obdivovateľ na celom svete získajú pravdivé a autentické výpovede Vladimírov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 77
Celková čítanosť: 281185x
Priemerná čítanosť článkov: 3652x

Autor blogu